27 Kasım 2014 Perşembe

Logonun Anatomisi


İnsan beyninin görsel algısı, metin algısına göre çok daha fazla gelişmiştir. Bilinçaltımız algıladığı basit bir görselden çok derin anlamlar çıkartabilir. Bu algılar, üzerine ciddi bütçeler harcanan “nerömarketing” çalışmalarının da temelini oluşturmuştur.

Reklamcılar ve tasarımcılar görsel iletişimin yazılı iletişime üstünlüğünü zaten uzun zaman önce keşfettiler, doğru marka algısı için ihtiyaca uygun görsel oluşturma çalışmalarını yapıyorlar. Bu disiplin özelikle logo tasarımlarının ayrılmaz bir parçası haline geldi.




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hakkımda

Fotoğrafım
1987 Yılında istanbulda doğdum Özel Ortadoğu lisesinde lise eğitimimi tamamladıktan sonra Haliç Üniversitesinde Grafik tasarım bölümünü bitirdim ve Tezli yüksek lisansımi tamamladım ( LOGOTYPELARDA OPTİK KURALLAR VE TİPOGRAFİK ÖZELLİKLER ) 15 Aralık 2012 tarihinde mutlu bir yuva kurdum tasarım işleriyle uğraşıyorum çeşitli dijital baskı ve davetiye firmalarında görev yaptim. Simdilerde ise yine Haliç Üniversitesi Moda Tasarım ve tekstil bölümü sanatta yeterlilik ( doktora) programını tamamlıyorum. 11.11.2015 yılında anne oldum.
bu sitedeki tum islerin hakki saklidir. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blogger templates

Blogroll

Blogger news