26 Kasım 2014 Çarşamba

başarılı bir logo için,


1.Klişeleşmiş bir tasarım kullanmak
Logonuzu tasarlarken dikkat etmeniz gereken en önemli noktalardan biri de klişeleşmiş bir tasarım kullanmamanızdır. Logonuz işinizi veya  şirketinizi  temsil edebilen kendine özgü bir tasarıma sahip olmalı .
2.Hazır logo kullanmak
Logonuzun kendine özgü olması gerekirken hazır bir logo kullanmak yanlış bir tercih olacaktır bu yüzden hazır logo tasarımlarından kaçınmalısınız.
3.Fazla ayrıntılı tasarım
Çok fazla detay logonuzun akılda kalıcı olmasını engelleyebilir bu yüzden fazla ayrıntılı tasarım yapmaktan kaçınmalı, kolay akılda kalabilecek bir tasarım yapmalısınız.
4.Efekt için renk kullanmak
Logo tasarlarken mecbur kalmadıkça logonuza renklerle efekt vermeyin, başarılı bir logo siyah beyaz bakıldığında da kalitesini korumalı, logonuzu tasarlarken siyah beyaz renklerle başlamalısınız.
5.Yanlış font seçimi
Logonuzda kullandığınız font da logonuz için oldukça önemlidir. kullandığınız grafiğe uygun bir font seçimi yaparsanız logonuzun kalitesi artacaktır.
6.Fazla font kullanmak
Logonuzda kullanacağınız font sayısının fazla olması logonuzun karmaşık görünmesine sebep olur ve akılda kalıcılığını azaltabilir. başarılı bir logo tasarımı için en fazla iki tane font kullanmalısınız.
7.Kendi tarzını logoya yansıtmak
Kendi işiniz veya  web siteniz için logo yaptırıyorsanız işinizi veya sitenizi temsil edebilecek bir logo yaptırmalısınız. logoyu tasarlayan kişi kendi hoşlandığı tasarımı değil, sitenize göre bir logo tasarlamalı


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hakkımda

Fotoğrafım
1987 Yılında istanbulda doğdum Özel Ortadoğu lisesinde lise eğitimimi tamamladıktan sonra Haliç Üniversitesinde Grafik tasarım bölümünü bitirdim ve Tezli yüksek lisansımi tamamladım ( LOGOTYPELARDA OPTİK KURALLAR VE TİPOGRAFİK ÖZELLİKLER ) 15 Aralık 2012 tarihinde mutlu bir yuva kurdum tasarım işleriyle uğraşıyorum çeşitli dijital baskı ve davetiye firmalarında görev yaptim. Simdilerde ise yine Haliç Üniversitesi Moda Tasarım ve tekstil bölümü sanatta yeterlilik ( doktora) programını tamamlıyorum. 11.11.2015 yılında anne oldum.
bu sitedeki tum islerin hakki saklidir. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blogger templates

Blogroll

Blogger news